Naša mala knjižnica

NAŠA MALA KNJIŽNICA međunarodni je projekt usmjeren na promicanje čitanja među djecom vrtićke i školske dobi.

Svrha je ovoga projekta ponuditi djeci knjigu koja zaokuplja pažnju svojim cjelokupnim sadržajem: kako tekstom i ilustracijama, tako i izvantekstualnim elementima koji izravno utječu na stvaranje vlastitog čitalačkog doživljaja.

ZEMLJE PARTNERI

U nadolazećem NMK ciklusu proširuje se broj zemalja partnera! Tako će se ove godine u projekt uključiti Slovenija, Hrvatska, Estonija, Italija, Sjeverna Makedonija, Grčka i Poljska. Veseli nas što smo i ove godine osigurali raznovrsnost tema i zanimljivih sadržaja za brojnu djecu-sudionike projekta, kao i njihove koordinatore, roditelje i širu društvenu zajednicu.

Zemlje-partneri u projektu  doprinose raznolikosti tema i aktivnosti koje nam pružaju brojne mogućnosti: stjecanje znanja o nepoznatim kutcima svijeta, običajima i folkloru,  nove načine rješavanja raznih neobičnih situacija, kao i nove igre i kreativne zadatke. Djeca-sudionici čitaju iste knjige i bave se istim aktivnostima, što pridonosi međukulturalnom povezivanju i upoznavanju zajedničke europske baštine.

“Knjige iz projekta nisu lektira niti obaveza. Brojne NMK aktivnosti omogućuju koordinatorima i sudionicima da sami odlučuju kojim će se aktivnostima i sadržajima unutar projekta baviti te na koji će način provoditi projekt u svojim ustanovama.”

  1. SUGLASNOST RODITELJA
  2. RAZREDNI KUTAK ZA ČITANJE

Učenici 2. razreda OŠ Mare Švel – Gamiršek iz Vrbanje na satu Hrvatskog jezika čitali su priču „Čarobni ormar“ sa svojom učiteljicom Katicom Vareševac.

Nakon čitanja razgovarali su o priči i upoznavali ljepote Slovenije. Uspoređivali su Sloveniju sa svojom domovinom Hrvatskom. Uočili su da se u dva slova razlikuje ime Slovenija od imena dijela domovine u kojem živimo Slavonija.

Zaključili su da ne treba biti razmažen kao kraljevna i tražiti nemoguće, već skroman u svojim željama.

Budući da su ih u Kreativnoj knjižici čekali zanimljivi zadaci odmah su ih s veseljem krenuli rješavati.

Čarobne ormare izradili su na svojoj kreativnoj izvannastavnoj aktivnosti .

Čarobni ormar

Učenici 2.a razreda iz Vrbanje čitali su knjigu „Čarobni ormar“ slovenske književnice Jane Bauer. U njoj književnica opisuje legendu o nastanku Slovenije. Potaknuti ovom pričom učenici su opisivali svoju Vrbanju i čitali jedni drugima.

Zvučni zapis nalazi se na

https://carnet-my.sharepoint.com/:v:/g/personal/katica_varesevac_skole_hr/EVR94hIM87ZIpxSe0VeMeGkB_wGLzC9yut37-pAGpMaHZw?e=Fx1buX

Svaka ustanova svom dodijeljenom prijatelju šalje svog junaka . Uz junaka šalje i jednu praznu bilježnicu za bilježenje junakovih doživljaja u novom  okruženju.

Tijekom boravka knjižnog junaka u posjeti prijateljskoj ustanovi, u bilježnicu se upisuju, crtaju ili lijepe zapisi, crteži i fotografije njegovih pustolovina i doživljaja. Knjižni junak može posjetiti dom svakog djeteta iz skupine/razreda, može poći na izlet ili u kazalište.

Naš Macan je otišao u OŠ Jordanovac Područna škola Kozjak.

Učenici 2. a razreda iz Vrbanje čitali su Annie vjetar je nosi po etapama putovanja. Svaki učenik je prepričavao svoju etapu u kamišibaj formi i prikazao plakatom. Šivali su odijelo za Annie, pisali pisma Maxu, crtali zaštitno lice… Praktični radom okušali se u popravljanju bicikla, vožnje bicikla, pokusima dokazivali brzinu vjetra. Učenici su bili kostimiranu u nošnje zemalja kroz koje je Annie prolazila. Scenski prikaz i modnu reviju upriličili su mamama i bakama za Dan žena. 

Skip to content