
Učenici 2. a razreda učiteljice Katice Vareševac uključili su se i ove godine u međunarodni projekt “Naša mala knjižnica”.
NAŠA MALA KNJIŽNICA međunarodni je projekt usmjeren na promicanje čitanja među djecom vrtićke i školske dobi.
Svrha je ovoga projekta ponuditi djeci knjigu koja zaokuplja pažnju svojim cjelokupnim sadržajem: kako tekstom i ilustracijama, tako i izvantekstualnim elementima koji izravno utječu na stvaranje vlastitog čitalačkog doživljaja.

ZEMLJE PARTNERI
U nadolazećem NMK ciklusu proširuje se broj zemalja partnera! Tako će se ove godine u projekt uključiti Slovenija, Hrvatska, Estonija, Italija, Sjeverna Makedonija, Grčka i Poljska. Veseli nas što smo i ove godine osigurali raznovrsnost tema i zanimljivih sadržaja za brojnu djecu-sudionike projekta, kao i njihove koordinatore, roditelje i širu društvenu zajednicu.
Zemlje-partneri u projektu doprinose raznolikosti tema i aktivnosti koje nam pružaju brojne mogućnosti: stjecanje znanja o nepoznatim kutcima svijeta, običajima i folkloru, nove načine rješavanja raznih neobičnih situacija, kao i nove igre i kreativne zadatke. Djeca-sudionici čitaju iste knjige i bave se istim aktivnostima, što pridonosi međukulturalnom povezivanju i upoznavanju zajedničke europske baštine.
“Knjige iz projekta nisu lektira niti obaveza. Brojne NMK aktivnosti omogućuju koordinatorima i sudionicima da sami odlučuju kojim će se aktivnostima i sadržajima unutar projekta baviti te na koji će način provoditi projekt u svojim ustanovama.”
AKTIVNOSTI UČENIKA 2.A
- SUGLASNOST RODITELJA
- RAZREDNI KUTAK ZA ČITANJE







ČAROBNI ORMAR
Učenici 2. razreda OŠ Mare Švel – Gamiršek iz Vrbanje na satu Hrvatskog jezika čitali su priču „Čarobni ormar“ sa svojom učiteljicom Katicom Vareševac.
Nakon čitanja razgovarali su o priči i upoznavali ljepote Slovenije. Uspoređivali su Sloveniju sa svojom domovinom Hrvatskom. Uočili su da se u dva slova razlikuje ime Slovenija od imena dijela domovine u kojem živimo Slavonija.
Zaključili su da ne treba biti razmažen kao kraljevna i tražiti nemoguće, već skroman u svojim željama.
Budući da su ih u Kreativnoj knjižici čekali zanimljivi zadaci odmah su ih s veseljem krenuli rješavati.
Čarobne ormare izradili su na svojoj kreativnoj izvannastavnoj aktivnosti .








Čarobni ormar
Učenici 2.a razreda iz Vrbanje čitali su knjigu „Čarobni ormar“ slovenske književnice Jane Bauer. U njoj književnica opisuje legendu o nastanku Slovenije. Potaknuti ovom pričom učenici su opisivali svoju Vrbanju i čitali jedni drugima.
Zvučni zapis nalazi se na
RAZMJENA KNJIŽNOG LIKA
Svaka ustanova svom dodijeljenom prijatelju šalje svog junaka . Uz junaka šalje i jednu praznu bilježnicu za bilježenje junakovih doživljaja u novom okruženju.
Tijekom boravka knjižnog junaka u posjeti prijateljskoj ustanovi, u bilježnicu se upisuju, crtaju ili lijepe zapisi, crteži i fotografije njegovih pustolovina i doživljaja. Knjižni junak može posjetiti dom svakog djeteta iz skupine/razreda, može poći na izlet ili u kazalište.
Naš Macan je otišao u OŠ Jordanovac Područna škola Kozjak.


ANNIE VJETAR JE NOSI


Učenici 2. a razreda iz Vrbanje čitali su Annie vjetar je nosi po etapama putovanja. Svaki učenik je prepričavao svoju etapu u kamišibaj formi i prikazao plakatom. Šivali su odijelo za Annie, pisali pisma Maxu, crtali zaštitno lice… Praktični radom okušali se u popravljanju bicikla, vožnje bicikla, pokusima dokazivali brzinu vjetra. Učenici su bili kostimiranu u nošnje zemalja kroz koje je Annie prolazila. Scenski prikaz i modnu reviju upriličili su mamama i bakama za Dan žena.
ENERGIJA VJETRA




BICIKL MOJE PRIJEVOZNO SREDSTVO




IZRADA PLAKATA – ZIDNE NOVINE



PREPRIČAVANJE -Kamišibaj





